ffilååt.

Saker och ting blir så lätt fel.
& helst när det kommer ut på fel sätt. Jag menade inte det jag skrev till dig. Eller, för stunden kändes det bara så bra att få det sagt. Men, inte nu helt enkelt. Men ditt skit får mig illamående. Tredje gången gillt brukar man ju säga. Trött på andra-hands-valet. Vi lovade varandra att det inte skulle bli såhär igen. Men BULLSHIT! Du har varit en lögn hela tiden. får vi inte fisse här, går vi till nästa. Typ.


Denna helgen blir i Billesholm. & även nästa vecka med för den delen. Så det blir att pendla mellan billesholm/lund & Billesholm/Staffanstorp. Men det går säkert bra. Bara lördag nu, slipper oroa mig fram tills måndag (:
Blev hämtad igår av Marie & Mormor. Upp till billesholm & hem till Marie&Tony, o di små barnen ;D
Åt kladdkaka, (GOTT) & titta på Idol.
vääldigt nääjs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0