Julskylltning

Jag stannar i Billesholm över veckan. Bara så alla vet!

varit på julskylltning idag. Det var dock verkligen ingen lång historia några lott-stånd, ponnyridning & brandbilstur. Inget av det gjorde jag såklart :)
Upp tidigt imorgon. Redan lockan 05.00 föratt göra mig i ordning så att jag hinner med 06.12 bussen. ( tror jag det var) Blir lite klyddigt eftersom det är första gången jag pendlar härifrån och ner till Lund. Bättre att åka tidigare än försent. & med tanke på detta väder så..
Jasse & jag bestämde oss för att göra sidecut. Vad tycker ni? Är redigt sugen på det. Alltid kul med lite nytt. Blir det inte bra är det bara till att raka av alltihop =)

& nu ska marinah be om ursäkt. i all hast tog jag bort ditt nummer, vilket kändes rätt för stunden. Men problemet är att nu kan jag inte be om ursäkt till dig? Så jag får göra det här. Visst är jag besvien över att det blev som det blev. Men det är bara till att hålla huvudet högt & gå vidare. Jag överlever.
Men nu har jag fått det sagt. & jag är väldigt ledsen över det jag skrev. För stunden menade jag det, men dock inte nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0