Suveränt

Det gick skit bra att pendla. Visst var det segt att gå upp i morse, men iväg kom jag åtminstonde. Försov mig en halvtimme, men det gick endå.
Jag är såå duktig. Glömde att jag ställt fram min kl 5 min, så att jag ska hinna med buss osv. Tittade på klockan och undrade varför inte bussen kom som den skulle? haha. Var tvungen att skicka till moster & fråga, men kom på efteråt.
Lyckades även hoppa av en hållplats innan vad jag skulle med tåget. Så helt plötsligt stog jag i Gundesbo? Lyckat. Kom några minuter försent till praktiken, men eftersom jag har den bästa handledaren så brydde han sig inte speciellt mycket.
Hemvägen blev bara så kort som till kävlinge med tåget. Där hämtade Johan upp mig med lastbil. Åkte med han på dom ställena han hade kvar sen lämnade han mig i Billesholm. Så har gått i jobbarkläder stort sätt hela dagen, så ett varmt bad var uppskattat. så nu känner jag mig ren igen (:
upp tidigt imorgon igen, för att ta mig till Lund. Men denna gången utan att ta fel hållplats!
nu ska jag sätta mig och titta på tv. Läggdags tidigt & upp tidigt.
/M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0