ägg-inpackning.

Efter att min umderbara mamma kom ner med min nytvättade tvätt gick vi upp till mormor igen. Gick i på internet och läste lite om ägg hårinpackning. Tyckte att det var värt ett försök på mitt totalt slitna hår. Så tog ett glas och dela upp ägget så jag endast fick med ägg-gulan, tog lite olivolja i oxå, sen smeta in det i håret, och lät det verka i 10 minuter medans jag tog mig ett varmt bad. & jag vill inte påstå att det blev någon skillnad på mitt hår. Kanske något man måste göra ett antal ggr innan det ger resulltat? Vad vet jag. Vad vet ni? Några bra förslag mot slitet blonderat hår?
Vad ska man säga om vädret som varit idag? Först och främst klagar både mormor och mamma om att det har varit frbannat kvaft, och att det inte skulle sitta fel med en ordentlig regnskur. & det håller/höll jag med om. Vips så regna det utav helvete! Med åska. Mys. Skulle hållt i sig längre bara.

Gick sedan hem efter badet hos mormor. Gick direkt upp till rumet och la mig. & så klart sov jag bort hela eftermiddagen igen, vaknade igen runt 19.00 av att amma ko in i rummet och sate upp mina påsar med tvätt som jag råka glömma i hallen :))
Nu är det bara mamma, jag och lillkusinen hemma. HAn sitter vid datan och spelar world of worldcraft (stavning?!) , mamma tittar på tv och jag sitter här. Lillen tjatar på att jag oxå ska börja spela (!?). Jag som inte förstår mig på det spelet ett dugg.

Hittat en ny låt med Panda Da Panda.♥
Eller ny och ny, inte hört den tidigare. Men fastna för texten direkt.

Jag har sett många skratt, men det är ditt som har lagt sig i minnet.
Du har nått andra inte har, men jag vet inte vad.
Ah Ah, ahaa du är speciell.
Det finns en för alla, men det finns bara en för mig,
Varför, varför, varför, varför skulle det inte kunna vara daj?

Vadå klockren för mina känslor? & så jävla grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0