blivande ...

Godmorgon bloggläsare.
Jag som skulle komma igång med att gå och lägga mig i tid och vakna i  tid för att vända tillbaka på dygnet. Gick sådär. Somna runt 02.00 och vakna 13.00. Men som sagt. det tar tid. Har fram till söndag på mig.
Gick upp med en påse kläder till mamma som ska tvättas. En hel del kvar. & dax att ränsa garderoben igen. (åkte ner till staffanstorp med två väskor kläder,kommer hem med två väskor och tre påsar). Hopplöst.
Just nu består mitt rum av kläder över hela golvet, en tvättkorg med kläder och en massa påsar. Dax att köpa större garderob kanske?;) ja om jag hade haft dom pengarna.
När jag kom upp till mormor stog hon och laga stuvade mackaroner. & JAG SYNDADE! JAG ÅT AV DOM, OCH DET VAR SÅÅÅ GOTT! Kan helt enkelt inte tacka nej till dom... & Hennes toska kaka! Mums.

Jo just det. Fick hem brev idag igen om att jag har kommit in på transport. Har nog glömt att skriva att jag nästan klydda till min skolgång?
Jag kom ju som sagt in på reserv till anläggning, och jag fick platsen. Men ångra mig och ville gå kvar på transport. Så jag gick in på hemsidan för att tacka nej till anläggning. Hade jag gjort det hade jag inte haft kvar platsen på transport. Så mamma fick vara en ängel och ringa till skolan. så nu har jag min plats på transport endå. Happy face.
Marinah - blivande lastbilschafför. Låter nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0