filmdax.

Som de flästa förstod igår, så hade jag en förbannat dålig dag. En världelös, och jävligt äcklig dag.
Varför undrar ni säkert då, och det är något som jag inte kommer att gå in på djupare här.
What are words if you really don´t mean them when you say them.  Jävla vidrigt att jag gick på det ennu en gång.
Men stort och hjärtligt tack till min fina vän A, som verkligen fick mig på bättre humör genom ett par sms. Kärlek till han ♥
Denna kväll har varit avkopplande. Bortsett från att min jacka gick isönder, vatten över mig och avhockade dörrar. Blev någon timmes film på Axet med trevligt folk och nu är jag äntligen tillbaka på rummet med datan i knät och lugn musik ur högtalarna. Tänkte starta en film och somna till. Det är mystid.
Klockan ringer redan kl 08.00 imorgon bitti och då dax för ytterligare en skoldag.

"Tänk alla människor jag en gång älskat men lärt mig hata"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0