Funderingar >.<'

Marie & två av barnen var uppe en runda hos mormor innan. Kärlek ♥
& i morgon ska Marie toppa mitt hår. VILKET BEHÖVS! Fast det börjar faktiskt bli bättre,mindre slitet, och tappar inte så mkt som innan. Happy Marinah.
Pontus, den äldsta utav barnen åker till Turkiet på lördag! Inte det minsta avundsjuk. Jooooo det är jaaaag! Vill oxåå ! :/
Tog lite kvällsfika innan. En kopp varm te, och mys framför tvn. Eller rättare sagt, mys framför datan för min del.
De senaste dagarna har jag haft nedräkning tills skolan börjar. Har haft drömmar om hur det ommer bli, och har pratat en hel del med min syster om det. & för varje dag som går, ju mer nervös blir jag. Nervös och förväntansfull på samma gång. Helt enkelt spännande. Känner mig som ett litet barn som väntar på något stort :')
Hur kommer jag fungera med min rumskamrat, kommer det klicka mellan oss, eller är vi helt olika personer? Kommer vi ha något gemensamt eller inte? vilken roll i skolan kommer jag att ha? Kommer jag få många vänner eller de tre jag redan har? Så många tankar som snurrar! Kommer jag klara utbildningen (vilket jag såklart hoppas ) eller kommer jag inte.. Det är bara att vänta och se hur allt går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0