planering som gick åt helve*e

Denna helgen ;

♦ Vallåkra träffen
♦ Fest hos en kompis
♦ Raggarfest i Billesholm

Först och främst Vallåkra, som är sommarens sista höjdpunkt blir narturligtvis inte av för min del. Allt var planerat och klart, men så klart kommer något emellan och förstör. Dels snubben som skulle köra oss, och pengarproblem. Så byebye Vallåkra för min del.
Sen för det andra, skulle en kompis till mig ha sommaravslutningsfest nu innan sommarlovet är över och innan skolorna börjar. Men även det sket sig. Min syster har mitt jojo-kort, och såklart pengar.. igen.
& för det tredje Raggarfesten som är nu på lördag i Billesholm. Men för fan så är det självklart pengar som spelar in där igen. 100 kr inträde och det är 100 kronor som jag inte äger. Kommer inte långt med mina 5 kr som ligger och ser dumma ut i plånboken.

Så denna helgen, helgen innan skolan börjar blir lugn. En vanlig hemmakväll med barnen och mamma. Eftersom moster&morbror jobbar.  (om ingen vill säga räddar min helg;D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0