Skadeglädje.

Fredag idag. Vilket betyder att Vallåkra-träffen börjar idag, och det är Bjuvs börnout. & för min del stannar jag hemma. Så till alla er som ska till Vallåkra eller Bjuv idag så joppas jag att ni för ett jävligt dåligt väder, med massa pisseregn och lera och blåst. & jag hoppas att ni får så satans tråkigt!
Och så har vi ju raggarträffen i Billesholm oxå. & även då hoppas jag på att det blir total skit väder! För jag kommer endå bara sitta hemma. Jag älskar skadeglädje. mohaha.

Just nu sitter jag uppe hos mormor,framför tvn med datan i knäet. Igen. Börjar bli lite av en vana när jag är här uppe. Precis ätit middag, kött och grönsaker. Yammi. Dock hoppat över träningen igår, så ikväll ska jag på med träningskläder, ställa mig framför tvn där hemma och träna en timme på kinect. & kanske en joggingrunda, om vädret tillåter.

Låt denna helgen ta slut, låt det bli måndag så jag kan börja med det jag verkligen vill. En början på tre år av min blivande framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0