Stormsteg!

& så var helgen snart över.
Glad Marinah. Igår blev det raggarfest iallafall. Tack Sussi och Erika ♥
Hihi, Fick bytt nummer oxå. Så idag har min dag gått åt att umgås med han, vilket var uppskattat. Fick en parfym, och blev bjuden på Kaffe Latte. ( Tack hjärtat ).
Latten tog vi inne på Väla, på Wayne´s coffee. Myselimys.



Parfymen, Vaniljlukt. ♥



. Han visade runder i omgivningen runt Billesholm. & visa bland annat vart en del av Hata Göteborg är inspelad. Bryggan där dom badar och spelar fotboll. hur coolt är inte det :')
Tack& fler träffar hoppas jag på :$

Nu närmar det sig med stormsteg. Imorgon börjar skolan, och flytten till Skurup. & snacka om att jag är nervös!
Redan hemlängtan. Vill inte vara utan min trygghet. Men detta blir säkert bra.
I morgon bitti möter jag och mamma upp Alex och Marcus o deras far i Staffanstorp så vi har gemensam åkning dit. Skönt med att vännerna oxå börjar där. & som det ser ut nu så ska vi ner till Malmö på tisdag. Lasse Stefanz spelar för fasiken!
Sover uppe hos mormor inatt, så det slipper bli en massa åkande i onödan i morgon bitti.

Nu ska jag hjälpa mor med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0