Svar på varför jag flytta.

Har fått många som frågat om varför jag har flyttat till Billesholm och inte bor kvar i Staffanstorp. & det tänkte jag förklara för er nu:
Situationen i Staffanstorp höll på att gå över styr totalt ellan mig och min syster. Även för mamma. & det är inte hälsosamt för någon utav oss, med tanke på var och en redan gått egenom. Bråk, dag ut och dag in, svordommar hit och dit, saker och möbler, samt dörrar som blev sönderslagna.
Mamma jobba, från morgon till kväll. Fick fortsätta jobba när hon kom hem, med städ disk, tvätt och bråk. För er som missat så har även mamma (eller är på G att flytta upp hit oxå).
Fick erbjudande gång på gång av min moster, (gift med min morbror) att flytta hem till dom. Jag ville, men inget hände. JAg var helt enkelt för rädd att tappa kontakten med mina vänner i Staffanstorp. & under den tiden gick jag fortfarande i skolan. Har tidigare bott hos mormor, och fick pendla. Det höll i en vecka ca, men blev för jobbigt i längden.
Några veckor innan skolan sluta blev det stop. Jag valde själv att flytta upp hit. & det är det bästa val jag någonsin gjort. JAg har ett eget rum, jag bor med min "familj", jag har kärlek rut om kring mig och jag stor-trivs rent ut.
Det jag har kvar i Staffanstorp är min syster och pappa. Jennie bor kvar i lägenheten i väntan på något mindre. Pappa har jag dock inte så extremt mycket kontakt ed längre. Ett tag var det telefonkontakt dagligen, men den har tyvärr försvunnit igen. Det är i perioder det dära.
Hoppas att en dag kommer där vi får tillbaka den ordentliga kontakten igen.
Åter igen till Billesholm. För tillfället bor mamma hema hos mormor. Även hon väntar på att få lägenhet här i billesholm. På köpet har jag fått bra kontakt med en utav mina morbrödrar Stefan. sån bra kontakt vi har nu, har vi aldrig tidigare haft. Eftersom jag aldrig fått träffa han så ofta tidigare. Allt ont har något gott med sig. Inte så man brukar säga?
Inte påstår jag nu att det är ont att jag flytta till Billesholm, utan att jag skulle gjort det tidigare, istället för att dra ut på det så extremt mycket.
Livet förändras bara till mer och mer positivt här. & jag älskar det.
Folket i Staffanstorp är så anorlunda över lag än vad dom är här. Den ena tror att den är bättre än den andra. Den ena ska vara värre än den andra. Tror lite handlar om uppmärksamhet där nere, och grupptrycksänniskor.
Men nu ska jag inte dra alla över en kant. För även få av do mest underbara människor jag vet bor där nere. Inga namn behövs nämna. Dom jag menar borde känna sig träffade .


Kommentarer
Postat av: Nickie

Har inte förstått vem du bor hos?

Bor du hos din moster & morbror ?

och dom är gifta ? det är din mammas syskon eller? <3

2011-08-03 @ 12:19:10
Postat av: Marinah

Haha det lät som insest.

Jag bor hos min morbror, och hans fru + barn. Alltså, Marie är ingift moster (: <3

Tony är mammas bror vill säga.

2011-08-09 @ 15:58:22
URL: http://diebythegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0