Bilddax.

Nu börjar jag förstå att det är verklighet. Precis efter att ha blivit intagen på Nilsholgersson var det som att leva i en dröm. Men verkligheten har kommit ifatt. Om endast 13 dagar är det upprop. & jag kommer vara där. Overkligt. Fick hem papper om att jag fått rum, om info & en massa olika telenr, och ordningsregler. Fick även info om att jag skulle skicka efter tung behörighet i trafik på www.korkortsportaalen.se . & det är gjort, och alla papper som ska skickas tillbaka till skolan är nu ivägskickade. Tanken på att allt mitt slit i min förra skola äntligen gjort resultat gör så att jag känner en viss stoltet över mig själv. Att jag aldrig gav upp trots läget var som det var. Jag kommer äntligen bli lastbilschafför! Hell yeah.


Var i Perstorp för några dagar sedan (någon gång förra veckan) och träffa min fina Josefine.
Som vanligt händer alltid något när men är med henne. Som att trecka runder i byn på moped hela kvällen. (ASFLABB)! & var o bada. Och så här SNYGGA var vi den dagen vid sjön:



Du skulle bara förstå hur mycket jag älskar dig underbara vän
& såklart hade vi mys-tid med film & gott ♥

Har haft uppehåll i allt skrivande. Eftersom jag tycker att hela bloggen börjar bli enformig. Skriver samma saker gång på gång, och misstänker att det blir tråkigt att läsa i längden.. eller? ;)

Så detta inlägg blir mest bilder. så njut.


M'


Jo föresten!
Har skaffat mig långsiktsplaner :
1. Gå ner 5 kg till.
2. Få bukt på håret. (så jävla sledet)
3. Färga håret rött. (SAKNAR)
4. Sluta röka. 'host'.
 vad sägs? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0