Fredag tomorow

Förlåt för dålig uppdatering denna veckan. Jag kan dock inte skylla på att jag inte haft tid, för har haft all tid i världen känns det som. MEn har rent av inte orkat, och inte haft något vettgit att skriva om.Ni kan stort sätt redan min vardag utantill , mitt liv här på internatet. Dagarna ser nästan desamma ut, och att skriva om det 5 dagar i veckan blir tråkigt i längden.
Men en dag som denna har jag gjort nytta. Jag och Natta tog oss orken att dra ner en timme på gymmet. och det kändes så bra efteråt. Har sagt gång på gång att jag ska hålla det här med gymmet, och det har bara blivit tomma löften i stort sätt. Men denna gången ska jag FÖRSÖKA hålla det någorlunda. Lovar inget, för annars blir det bara ett svek mot mig själv.
Denna veckan har även bestått av prov och test. Vilket båda delarna kändes att ha gått ganska bra för min del efter mycket om och men och en massa pluggande. Tog mig tillochmed tid en kväll till att plugga. Jag satt för första gången med papper och hela köret inne på rummet en helkväll och bara plugga. Även jag kan om jag vill :) Torsdag idag. Menas med hemfärd imorgon, allt är färdigpackat, har även städat undan på rummet, så direkt efter verkstaden imorgon tar jag min väska och åker hem. isch vad jag saknar allt som har med hem att göra :(

Nej nu ska jag stänga ner och bara ligga i sängen och ligga. Kolla på tv och somna till den som vanligt.
Gonatt sötnosar.  :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0