Min fina syster.

Jennie, min fina älskade storasyster. Vad skulle jag egentligen gjort utan dig?
Jag är tacksam över att just du, utav alla miljoner människor är en del av mitt liv. För hur hade mitt liv annars varit? Inte så här jallafall. Alla svårigheter jag gått igenom, har du alltid stöttat mig så gott du kunnat. Vem skulle annars funnits där vid min sida om inte du stått där? Jag försöker göra allt jag kan för dig, men ibland räcker jag bara inte till. Och det är jobbigt. För vet du vad Jennie? Utan dig vid min sida är jag inte hel. Du är stjärnan som lyser upp mitt liv. Att du ens står ut med mig som lillasyster är ett under. Du är den första jag går till om jag mår dåligt. Och även om du inte har det så lätt själv, så gör du ditt yttersta. Och det är jag dig evig tacksam.
Min fina storasyster. Tänk allt vi egentligen gått igenom, hade andra klarat det så som vi gjort? Trots våra bråk, trots våra slagsmål så står vi kvar vi varandras sida. Alla gånger vi varit ovänner, men slutat med att vi båda sitter och gråter och ångrar allt vi gjort och sagt åt varandra. Du är stjärnan i mitt liv som lyser upp det mörkaste. Idag, imorgon, om ett år, om 95 år, jag kommer alltid att finnas för dig. Och jag kommer att älska dig tills den dagen mitt hjärta slutar slå. Och även efter det. Min andra halva :love:
Alla stunder vi haft, de goda stunderna överväger de dåliga. Alla gånger vi suttit och lyssnat på en låt, eller kollat en film, och båda sitter och gråter. Det är syskonkärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0