Var det hon?

Precis annlänt till Billesholm. Eller ja, kom hit för någon timme sedan. Träffade morbror & sussie på vägen från stationen och följde med o hämta Erica.
Äntligen uppe hos mormor. Hunnit gå igenom kläder och saker som jag haft stående. Väntar på att klockan ska bli fem så jag kan gå ner och tvätta, efter det tänkte jag ta mig ett varmt bad och bara koppla av och sedan umgås med mormor. Mamma har åkt iväg för att jobba och slutar inte förän 21 ikväll. Så fram tills dess är det Mormor&barnbarns tid :love:
Resan till Billesholm gick bra, fick en del pluggande gjort på tåget. Fått läxa i blaha och ska kunna blahaa. Jätte kul. Eller inte -.-'  På bussen mellan Teckomatorp och Billesholm gick på en brud. Och mina ögon bara fasta. Jag kände igen henne men kunde dock inte placera ifrån var. Sedan slog det mig att det är en gammal vän ifrån Perstorp, som jag inte sett på år och dar! Ångrar dock lite att jag inte hälsa, men tänk så hade det inte varit hon?! Skrev dock ett inlägg till henne på facebook ^^
Naj nu ska denna svensk göra nytta. pusss.

& jag saknar min fina pååg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0