Dag 2 – En person jag vill träffa just nu

Rättare sagt en person jag ville träffa som jag är med just nu är min kära storasyster som jag är med just nu. Sitter nämligen på Nilsholgersson inne på hennes rum med henne. Har dock saknat henne enormt. Stor kärlek till Jennie♥ (sitter på felicias data :$ )
Just nu sitter mamma på möte, och jag har följt med Jennie ner i Slussen. Sikka namn på ställena ^^

Skulle ha stannat hemma ifrån skolan egentligen idag, men orkade inte vara hemma så lyckades ta mig dit. Duktiga jag. Gjorde även nationella muntliga delen med Nikki idag. & duktiga vi =)

Nu ska jag ut med jennie och ta en cigg.. Det blev inte så långvarit det där med rökandet.
Skriver mer när jag kommer hem.

Puss alla mina läsare :-*

Kommentarer
Postat av: Nikki

2011-02-15 @ 22:57:50
URL: http://nicholineolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi är så jääävla bra marinah & du! tacka mammsen igen för ja du vet vad! ;)

2011-02-15 @ 22:58:35
Postat av: Marinah

Hon säger att det var så liite så:)

Vi är sååå jävla bra♥

2011-02-15 @ 23:00:14
Postat av: Jennie

Älskar dig marina <3

2011-02-17 @ 01:37:04
Postat av: michaela

fin blogg :D!

2011-02-17 @ 01:56:15
URL: http://minzy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0