Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Ännu en tidig morgon för min del. väldigt tidig.
Bästa syster fixade varma koppen och en kopp kaffe. ååh hon vet vad lillasyster behöver ♥
Jennie börjar snart sin lektion och då blir det jag och datan igen. Äkta vänskap.
Mamma hämtar oss runt 14.30 sedan blir det att göra ve mig och träffa Steen en runda innan vi ska in till Arlöv. & grattis Till Denniz Steen som blir 18. :) ♥


Hoppar över en dag att skriva om. Eftersom hela min blogg istort sätt handlar om just den rubriken. Istället tar jag dag 5. Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
& det är mina p-piller och allergitabletter. Känner stort behov av de just nu. P-pillerna för jag känner att jag börjar få mensverk. Har missat att ta dom dessa dagar jag varit i Skurup eftersom det inte var planerat att jag skulle sova här ifrån början. & mina allergitableffer för att allt kli gör mig bokstavligen galen!
Min säng är oxå otroligt saknad. Ikväll vet jag en som kommer sova som en gris ( Marinah ) . Att få sträcka ut mig över hela sängen, att ha min säng helt för mig själv! :D
ju mer jag tänker desto mer kommer jag på. Mitt smink är oxå saknat, min tv, att sitta hemma framför köksbordet med mamma och en kopp kaffe & cigg. ! Jag vill hem :(
Borta bra men hemma bäst. Right?!

Jag måste medge att jag har dåligt samvete. Jag skulle ha lämnat in min uppsats om religion idag. Innan lovet. Men jag har helt och hållet glömt bort det. Måste fixa det till den bästa uppsats under helgen. Så kanske kan fjäska till mig ett betyg ijallafall :)
Usch måste bli hårdare med läxan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0