Helgen i kort.

Mobilinlägg - eftersom datan inte fungerar som den ska igen. Lite kort om helgen eftersom jag inte är så van genom mobilen. Fredag; kom hem ifrån skurup. Gjorde ve mig sen iväg på 18 års fest. Hajjoivajj om det. Lördag; hemma hos Poffes syster på middag. Hade väldigt trevligt, god mat, kaffe och orgasm (en drink). Mycket uppskattad kväll. Vidare hem till marcus och drack lite, sen hem igen för en date med kudden. Söndag, (idag) ; vaknade väldigt tidigt, redan klockan 11. Gick inte och la mig för än 05. Gjorde ve mig körde ner till affären. Tagit det mest lugnt och nu mot kvällen kom grannen ner med sin son på fika. Och det blev en hel del snackande. Vilket kan behövas. Just nu sitter jag i köket med mobilen i handen och en cigg i andra. Men nu ska jag in och spela need for speed igen. Natti i förväg. ;-* / Marinah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0