one my way.

Vaknade alldeles för tidigt idag. Runt 9 gick jag ner till Hanna som satt på Jennie & Felicias rum. Åt mina mackor och drack min varma oboy som Jennie ordnat till mig. ♥

Åkte med Jennie i traktorn innan i eftermiddags. Bilder kommer upp i morgon, problem att lägga in nu eftersom jag inte är hemma. Fan min syster är grym! Sedan har vi varit i stallet, hos korna,grisarna,kaninerna och fåren. Så lite smått har endå hänt. Just det! Jennie blekte även mitt hår. One my way to bee blond again.
Var nere och tittade på film hos Jennie. Men hon somnade hah, så jag gick upp till Steen, som just nu är och handlar en looka citrus till mig medans jag sitter här och väntar. så gulligt :-*

Nu blir det facebook igen.

puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0