♥ Dag 11 – Mina syskon.

Jag har en stora syster som heter Jennie. Hon är min helsyster, alltså samma mamma & pappa. Hon är 17 år gammal, blir 18 i år. Kunde vatt hon som var lillasyster och inte jag!  Men jag har även en storasyster på pappas sida. Vet inte vad hon heter, eller hur gammal hon är. Vet i stort sätt inte alls vem hon är. Vilket är synd. Har även fått en bonus bror, ell vad man kallar det. Mammas pojkvän/gubbe har en son. Som heter Richard. Han har funnits i mitt liv i ca 3 - 4 år. Har gått egenom enormt mycket med han. & nu är han stort sätt min broder från en annan moder. Ser han som ett helsyskon. Eller det känns nästan så.

Så här kul hade jag med camen idag ;)






Bjuder jag på ;D

säg något som inte händer på åkershus! ;

http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/staffanstorp/
Inte första gånen det är brand i samma lägenhet! 3 gången gillt eller vad man säger? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0