♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Allvarligt talat så har jag ingen direkt "favorit" födelsedag. Men en av dom bästa är nog... Inte en aning ^^

Varit i skolan hela dagen idag.. TYP. Stack ner mot byn med Tk,alex,Steen,Lundgren & mackan vid lunch. Träffade Madde och snacka med henne ett tag .
Fixade mammas däck idag. Ell, inte jag vill säga utan Daniel. Kusinens pojkvän. Tur att någon STÄLLER upp ;)
Fick ett ryck innan, så putsade fönstrena i mitt sovrum, och guuuuud vad jag är världelös på det! Massa ränder och sånt, men det försvinner.. Eller? Hoppas på det i alla fall (:

Imorgon kommer Jennie äntligen hem ♥ längtar. Inte en aning om vad som händer i helgen, får helt enkelt se.
Nu orkar jag inte sitta här.

puss&Kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0