♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

Det finns otroligt mycket som jag ångrar i mitt 16åriga liv.Dels mina misstag som jag skrivit om i blogge tidigare, men endå inte. Eftersom de misstag jag gjort har även gett mig nya erfarenheter. Något jag verkligen ångrar är att jag släppt in fel människor i mitt liv, som sedan har gett mig konsekvenser. & även att jag öppnat käften i fel läge. Men det är något jag jobbar på. Så damn right!
Jag anser att vissa misstag ska man inte ångra, för då vet man på ett ungefär hur det kan gå vid sånna tillfällen, och du vet hur du ska agera på ett bättre sätt än du gjorde sist.

Min dag igår var PERFEKT! puss po di.
Hämta Jennie idag i Skurup. Sen vet jag inte vad som händer. Förslag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0