♥ Dag 22 – Det här upprör mig

Hoppar äver vissa Rubriker eftersom vissa är nästan stort sätt lika dana. Så kör denna idag;
- Detta är min blogg. För 1589545 gången. & jag skriver vad jag vill här, hur jag känner osv. Så länge jag inte skriver ut namn, så är detta inte olagligt.
Jag har skrivit tidigare att jag blivit kallad pundare utav Den. Eller rättare sagt att jag har pundar-tendenser. Vilket hon har sagt. Men just nu försöker hon få andra att tro att jag vänder och vrider på sanningen. Hon sa det till mig, Den & jag satt mittemot varandra i hennes kök. Jag gick sedan hem till mamma och berättade om vad hon sagt, och nu vill Den påstå att min egen mamma sagt detta, och att jag skyller det på hon.
FÖR HELVETE! Sluta blanda in folk, ta tag i saken med mig istället, istället för att gå till andra o beklaga dig. Helst folk som inte ens har med detta att göra. Jag vet vad du sa till mig, jag hörde det från din flabb. så vem är det som vrider och vänder på sanningen?!
50+ gammal. Kan inte stå för sanningen, drar in sina barn som får ringa och "berätta vad som försigår på min blogg". Varför inte ringa mig direkt? Det är jagg som skriver, inte andra. Om du tycker att min blogg är så jävlig, varför fortsätta snoka runder. Brist på fritid eller sysselsättning?
Läget är som det är, gilla det eller inte. Jag mår inte dåligt av det, för jag har mitt på det torra.
& jag känner inga skuldkänslor över huvud taget, för jag har inte gjort fel.
PGA AV HENNE HAR JAG INGEN PAPPA. PGA HENNE ÄR LÄGET SOM DET ÄR. JAG SKYLLER DETTA PÅ HENNE.
Eftersom det inte är hon som kan stå upp till vad hon säger. Nu påstår jag inte att jag är felfri, jag har spelat fel i detta spel. Men jag står för det.
Sånt här gör mig upprörd. Sånt här blir jag förbannad på. & Det är inte så konstigt, om jag får säga min mening.

Från allt skit så har min dag varit kort. Vaknade runt 17, gick in och bada, sen träffat folk som jag mår bra tillsammans med. suttit utanför ica, vi coolingar , haha. & just nu sitter jag här och väldigt förbannad. Går snart över, lätt fånget, lätt förgånget.

puss&Kram ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Framför ICA du det låter nästan som om det var vår tid ;) SAKNAR DET MASSOR !! :( <3

2011-01-23 @ 20:27:08
Postat av: Anonym

du marinah. de var mitt egna beslut att ringa till k. e viste inte om de, för nu börjar jag tröttna på dina o k s påhoppningar o löngner o era mobbnings fasoner, ni kan fan inte må bra av att inte göra skit för alla andra men när ni gör det så mår ni jätte bra tygligen..... o de var k som sa att du attagligen är så besviken på din pappa så du använder o kasstar all skit på e.. jag hoppas att en dag du får upp ögonen på vad k är för en person o att din vänner en dag får upp ögonen på vad du är för en person så kanske ni fattar vad ni har hållit på med.... du kan sluta nu att kasta skit på e nu för de är helt o hållet slut mellan e o din pappa nu. så nu kan du du reda ut saker o ting med din pappa o ble hanns lilla flicka igen...... tack o hejdå, hela er familj får leva era liv nu o sköta era intriger........

2011-01-23 @ 22:32:00
Postat av: Marinah

Kan du inte gå ut med vem du är offentligt Ulrika?

Få upp ögonen för vem jag är?! Jag är mig själv & har alltid varit d. Även K. Hon är ärlig. Hon är en person som inte snackar skit. Så mycket vet jag. till skillnad från din mor. Om du nu tycker att jag skriver så mycket skit så ge fan i att läsa helt enkelt!

2011-01-24 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0