♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Att vara med mina vänner helt klart. Med dom kan jag vara mig själv, beté mig som Marinah helt enkelt. & jag bara älskar det ♥ Kan behöva lite positivt nu, efter allt. ( som jag inte har skuld till )
Varit och lämnat Jennie & Hanna i Skurup idag. Så just nu är det bara jag och mamma hemma. & Lundgren och Alex :)
Inga sms på mobilen, så mammas mobil har varit min för ikväll. Men har som tur är världens bästa mamma, som ska ladda på min mobil inatt. eller rättare sagt vid 00.00 så jag har sms tills jag vaknar. Hon e så bäst :-*

Kerstin har varit här en runda. HON SOM ÄR ÄRLIG DU VET ;)
Ska ha en kväll med henne, med massa spel, mat och mys. Uppskattas stort.

Nej nu ska jag in och titta på tv med min kära mor.
puss po di.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0