♥ Dag 5 – Vad är kärlek?

Okej. Uppföljning av 30;dagars grejen. & just kärlek är dock inte mitt starka ämne, tvärtom.
Men vad är kärlek för just mig?
Kärlek för mig är något underbart. Om man har den rätte vill säga. Det handlar stortsätt om tillit och bla bla bla. Nej detta var inte min grej så vi tar nästa istället.

♥ Dag 6 – Min dag.
Började med att mormor väckte mig 13.30. Måste skärpa mig & få upp tidigare! Klädde på mig hann äta två mackor med ett glas mjölk sedan var det ner och hjälpa till att bära upp kartonger som Tony, Marie & lille Christoffer kom med. Sen blev det lite fika med Kaffe & en och annan cigg. Gick in och badade, gick upp klädde på mig och gjorde ve mig. Sedan gick vi ner till Marie&Tony och middag. Stek, potatis rödkål och brunsås. mmmmmmmmh :) ♥
Satt och snacka, drack kaffe, spelade data med stoffe sen hem igen och kollat lite på tv. & av någon anledning hamnade jag här.
Så har min dag sett ut hitills. Haha (:

Imorgon slutar jag & Tony röka. Får se vem som klarar sig längst,  HA!
(Tror det kommer bli jag) ;)

Anyway. nu ska jag göra nytta framför tv;n igen.
Puss&kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0