♥ Dag 7 – Min bästa vän

Oj. Min bästa vän?
Jag har nog ingen absolut bästa vän? Men däremot en underbar barndomsvän, Michelle♥
Henne har jag kännt väääldigt länge. Kommer ihåg när vi var små, gick och tvätta gravstenar på kyrkogården, sprang ute i pyamas mitt i vintern, åt julle-kyckling mitt på morgonen. ^^ & lilla huvudet, lordy. En massa sjuka minnen. Har gått egenom en del med Michelle. Glädje, sorg, skratt, tårar. Det som gör hennes så speciell är hennes personlighet. Hennes sätt att vara. Hon e bäst.
& jag älskar henne.

Har nyss vaknat. eller ja, för en stund sen. Låg uppe till klockan 06.00.  Kunde inte sova :/
Tittade på Word trade Center igår. Så sjukt bra. MEN så otroligt dryg när dom två gubbarna ligger fast så länge.
Fredag idag, & jag har inte en aning vad som händer. Kanske skulle till Staffanstorp igen, OM nalle nu kommer som han hade lovat. MUPP!

puss&Kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0