jag dööööör!

Fan fan fan. Skratta eller gråta. Har fan ingen betydelse nu för nu skämms Marinah utav helvete!
Ameeenn neeeeeeeeeej!hahahahaha. Det kom lite olämpligt.Aj fan, trodde jag aldrig. Men läst är läst. :$

Kom inte på något att göra. så drygar mig här en stund istället .
Tar upp er tid med ett väääääälidgt onödigt inlägg. Drygar mig även på facebook, och smsar. Några sociala är det åtminstonde. Roliga som mindre roliga ;)
Fast så klart börjar fis-boken att klydda. Great!

Sitter och kollar olika bloggar, inget bättre för mig. Så hitta en liten sammanfattning av förra året. Enjoy!
;

Året.
Hur har året 2010 varit för dig? Upp&ner.
Bättre än förra året? Ja verkligen.
Någonting som du aldrig kommer att glömma från 2010? Ja
Har du flyttat under 2010? Ja. Hem till mamma.
Har du hittat låtar du älskat? ja.
I så fall vilken/Vilka? Många.
Har du druckit alkohol? Ja
Har du kysst en främling? Najje?

Lärlek.
Hur har din kärlek varit under 2010? Fuckt up
Har du funnit din kärlek? trodde det.
Har du varit kär? Mmh.
Har du sagt att du älskar någon? mmh.
Har någon sagt att den älskat dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej

Sorg&Hämd.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din när släkt avlidit? farmor tyvär ♥
Har du slagit någon med knytnäven? Jao
Varit i slagsmål? Mmh.

Personlighet.
Har du gjort någonting du ångrar? En hel del.
Har du skämt ut dig? Ja ^^ Inget ovanligt.
Har du ljugit för en vän? vita lögner
Har du varit uppe en hel natt? Ja
Har du blivit tagen av polisen? Nej

Skolan&Fritiden.
Vilken skola går du på? Äckel komet
Har någon varit elak mot dig i skolan? Najj
Hatar du någon på din skola? Njae
Har du gjort några framsteg? Ja de tkr jag
Haft alla rätt på ett prov? Nä ;p

Vänskap.
Har du träffat nya vänner? Jadå, :)
Har du förlorat en vän? Tyvär ja.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
Har du gått bakom ryggen på en vän? tror ja int
Har du ljugit för en bästa vän? Hell no.
Har du många killkompisar? Mest killkompisar än tjejkompisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0