Snear ut på detta. Hajj!

Har fått en del frågetecken att klarna nu. Kan nästan lägga ihopa ett och ett av allt som hänt. Men men. Thats life.
Precis varit ute och träffat Emil och Dennis på en cigg. Satt vid linbanan och snackade. Linbanan.. just det. minnen. ååååååååh! :'(
har kämpat så länge nu. I give up.
Försöka att lägga mig i tid så man är nått sådär pigg tills i morgon. Skolan är ÖVERSKATTAT. Får inte bli som inatt. Ligga vaken, rulla tummarna och glo i taket typ.
Min fantasi suger nu för tiden tycker jag. Korta inlägg. Mitt huvud är så tomt det kan bli. ööööh!
Fick jallafall köra av mamma idag. Från skolan ti Willys, från Willys & hem. Så Marinah glad. Var det för stunden åtminstonde :)
Låter som värsta EMO ju, nej usch det måste jag sluta med. HAHA.
Börjar känna meningslöst med blogg o allt nu med. MAJGADD vad händer med mig?
Vill inte det hääär ju. Så bajsar snett på allt för tillfället. Förlåt mig.
Men tack E, för att du ställer upp. Känner inte dig, men så övertrevlig! Uppskattas stort.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0