Tackar för det.

Lyckades inte göra en header eftersom datan inte vill som jag vill!
Har precis kommit hem efter att ha varit ute och träffat Emil, Dennis, Jerry och hans shompis. Tyvär blev kvällen förstörd eftersom HAN kom. Tackar för det.

Sitter och ska fördriva tiden tills imorgon bitti när skolan börjar 08,30, ingen idé att jag lägger mig för kommer inte komma upp i tid så.. TOPPEN. måste vända tillbaka dygnet. Vilket kommer att bli ett litet problem.

Alla säger; kom över. Håll huvudet högt och gå vidare. Jag försöker, men det är svårt. Har svårt för att bli kär, men har enu svårare för att komma över o glömma. Borde finnas en DELITE i huvudet oxå. Bara trycka på, glömma, precis som ingenting hade hänt. Hade varit det bästa. Åtminstonde i detta läget. Finns även misstag som är bra, som man får erfarenheter av. Allt ont har något gott med sig, som dom brukar säga.

Nej vad ska jag hitta på? Kom med förslag. Inte film, då somnar jag dirr ^^.
Får använda min intligenta hjärna. haha!


Kommentarer
Postat av: jesse

när jag vänt på dygnet brukar jag vara uppe i 24 timmar sen går man o lägger sig vid halv tio tio tiden det funkar för mig ;)

2011-01-11 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0