UppfinnarN ;)

Nu har jag hunnit få i mig 2/½ koppar kaffe, gjort mig i ordning, sminkat mig, fixat håret, städat lite till på rummet och hunnit glo lite på tv. Vad ska jag mer fördröja tiden med innan mamma kommer hem?
Ciggen är slut, och allt som ska göras är gjort. Så nu är jag uttråkad. √
Kom precis på att kaffet rinner ju rakt igenom! Haha. Ska uppfinna två saker ;)
Den första ; En data som är kaffe/vattentät. För jag har alltid sån tur att spilla ut saker över grejorna i närheten. Får skylla på att jag är vänsterhänt.
Den andra saken ; En ultrasnabb kaffekokare! - när jag väl är fakkesugen känns det som flera timmar innan kaffet blir klart juh.
Snacka om drömmar & mångmiljonäär :)



puss&Kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0