♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

Dag 14 – Vad hade jag på mig idag . har redan skrivit om en liknande, så blir de nandra punkten istället. Men om ni nu tvunget vill veta, så hade/har jag ett par mjukis byxor och linne, som jag gått med sedan jag vakna.

Dag 15 – Mina drömmar. Mina drömmar är inte speciellt stora. Inga drömmar om att bli mångmiljonär, med stort hus och allt det där. Utan, min dröm är att gå den utbildning jag vill. Kunna köra lastbil, få ett bra jobb med bra betalning. Jag vill ha ett liv utan ekonomiska problem. När det gäller familj, vill jag ha två barn, en man som bryr sig och ett lagom stort hus, men däremot med ett stort garage ;) Mina barn ska slippa den uppväxt jag haft. De ska ha en trygg familj, och ett tryggt hem. Jag ska äga MASSA bilar, bland annat en jävla massa VOLVO! ;D en och annan ford och lite sånt. En bil till varje tillfälle hade inte vatt fel ^^.
Så nu hänger allt på skolan. GO FOR IT MARINAH :)

för övrigt har dagen varit, ja hur ska man förklara det enkelt... LUGN. Vaknade lite i två.. Ooojsan, försov mig!. Gjorde ve mig, fika med mamma och sen var det min tur att ut och köra igen. gillas gillas gillas. Fick tillomed köra i dimman! & that was cool. Haha, stolt över både mig och mamma. För att jag klarar allt bättre, och för att mamma har haft tålamod och vågat köra med mig. I love my mother.♥

Jag trodde allt gick framåt. Men nu tycks allt stå still igen. Precis som innan. Släppa taget och gå vidare?
- ja om jag hade kunnat. Men det är lättare sagt en gjort. Jag har försökt. Jag ger allt, men känner att jag inte får något tillbaka?
Sås och potatis. Nu ska jag ta kvällsmat med mamma.

puss&Kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0