blonderingstime.

Uppdatering igen för er bloggläsare.

Sitter för tillfället uppe hos mormor & Mamma. Dom sitter ute på balkongen och babblar, och jag sitter här, framför tv;n & tittar på "Unga mödrar" med datan i knät.
För er som inte vet har jag gett mig på att bli blond. Eller först och främst köpte jag en avfärgning och silver-shampoo & bleknings spray :


& så här blev resulltatet av det:



vilket jag inte blev ett dugg nöjd med, så blev tre blonderingsfärger på det, och så här blev slut resultatet:




(har väl aldrig sagt att jag är fullt normal?!)
Lite extra silver-shampoo på detta så blir det säkert bra i slutänden.

Var i Staffanstorp i måndags med mamma. And guess what!? Jag övningskörde för första gången på riktigt länge. Min morbrors Audi.


& jag har kommit fram till att denna Audi  är så fan mycket skönare att köra än vad mammas gamle 944 var. Förälskad & mallig bakom ratten :)


Blev en promenad igår till kopparhatten. uuuurk vilken backe. Den tog verkligen död på mig igår. Men orkar dock inte slänga in bilder nu. Så det kommer nog senare.
Med detta säger jag haajoivaaaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0