Förälskad!

Helt rätt! aaaaah så sexig.



Här är min nya kärlek. Panda Da Panda - Vem är du? ♥
Går inte att tjata ut låten, blir bara bättre och bättrre. & inte nog med det. Han är så förbannat snygg!
Tänk en helnatt med honom ;)

Vaknade ovanligt sent idag. 13.00 blev jag väckt av Pontus som skulle göra Armhävningar på en stång öer min dörr, och dörren blev nästan inslagen, hördes det som. & då var det väl dax för mig att gå upp. Åt frukost, sedan kom mamma och Jennie & då var det dax för prommenad med familjen Arvidsson.
Jag Tony & Marie prang i intervaller, (sär man så?), springer en minut, går 30 sek. Stolt över mig själv som klarade, gick bättre än förväntat.

Var i Staffanstorp för någon dag sedan, var där inte mer än två - tre dagar, & Steen sov hos oss dom dagarna. Kompisar hemma, och allmänt bra sälskap är så otroligt mysigt. Men som sagt ännu bättre att vara i Billesholm igen.
Imorgon blir det kalas för mormor som fyller 7* år. Stort grattis till henne på hennes dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0