Helsingborgs-festival!

Som bestämt blev det Helsigborg igårkväll. & en massa mys med amma på Väla under dagen.

Alex & Baon kom till mig igår. Jag gjorde mig i ordning under tiden dom underhåll sig själva. Sedan hem till Erica för förfest. & iväg till Helsingborg. Eller ja.. Jag och Erica kom dit, Alex och Bacon fick ta nästa tåg till Landskrona igen, eftersom Bacon blev lite för full på förfesten. Så Bjuvs station fick smaka på en spya. HAH. Stackars barn :')
Ett tips: Gå inte med högklackat en helkväll på kullersten. Mina fötter är så got som döda idag.
Blev en del tittande/lyssnande på Danne Stråhed igår, & även The Sounds. & så klart höjdpunkten KARUSELLER! :'D
& så fick jag träffa min älskade JOSEFINE! Goa fan. kärlek till dig. ♥

Nästan precis gått ur sängen, gjort mig frukost, gett hundarna mat & släppt ut dom på gården. Sitter och lyssnar på Joddla med Siv. Taggar inför ikväll igen. Ett försök till med Bacon & Alex, kanske Steenis oxå. Skönt gäng.
Nu ska jag hoppa i i duschen.
Hörs sen... Eller i morgon.
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0