Lön för en dag.

& idag fick jag min efterlängtade lön, som jag egentligen skulle haft för ett par veckor sedan. (suck)

Mamma och jag åkte in till Familia, och jag fick handlat lite. Bland annat, ett par shorts, två linnen, underkläder och smink. Bland annat denna ;



& så fick jag köpt min efterlängtade plasma Tv.



dock bara 140 kronor kvar av 3900. Svider. Dax att börja spara igen fram till Vallåkra. Sommarens sista höjdpunkt.

Bästa vän Alex, Lundgren & Bacon var i Billesholm igår til idag. Dom är ute på "skåneresa" för att hitta skate ställen, och kom förbi här. Dom är så underbara! Gick och mötte dom igår på stationen i Billesholm, sedan gick vi upp till affären för att dom skulle få handlat något att grilla. & det blev korv. Snabbt och enkelt.
Ner därifrån till skate-parken, upp till mormor för att koka kaffe till dom sedan på med grillen. Dom skulle slå läger vid "torget" inärheten av vårat hus, men tyckte inte att det var någon höjdare så tog en bit bort bakom gatan. Och där blev det brasa för hela slanten, och en massa skratt och prat.
& så diskutera vi himmlen/stjärnorna. och som jag alltid sagt, & kommr at säga så tror jag inte på att det finns något liv efter universum, och dock att universum inte har något slut. Men Alex sa emot. Så klart. Men älskar han endå :')♥



Bacons egna gjorda brasa. hihi.

Nu tänkte jag vara duktig, ut och springa en runda.. MEN orkar inte, så tar det imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0