Min fina vän Nickie ♥

Först och främst måste jag berätta att jag trodde att jag skrev bloggen stort sätt för mig själv. Utan några speciella läsare. Men idag fick jag för mig att gå in och kolla statistiken på besökare.. Och till min förvåning såg den bättre ut än vad jag förväntat mig. Blir så otroligt glad, att det finns folk som läser/följer denna blogg.
Stor kärlek till er.
& En av läsare som jag vet om är, min barndomsvän Nickie Ekvall. stor kärlek till just henne.
& bara för att hon är min underbara vän tänkte jag lägga in hennes bloggsida här, så gå in och besök/Kommentera & läs. (Kommentera som ni borde göra på min oxå ju).
http://nnickieekvall.blogspot.com/


Nu ska jag och min fina storasyster ut och jogga.
Kanske kommer ett inlägg till, så du kan fortsätta läsa Nickie :D ♥

Kommentarer
Postat av: Nickie

Du är underbar min vän !

Saknar dig och våra stunder, vi måste träffas snart.



miss u <3

2011-07-13 @ 21:25:59
Postat av: Marinah

Våra stunder kommr att bli fler. & minnena kommer att komma tillbaka.

Saknar dig oxå finaste vän. Stor kärlek! <3

2011-07-13 @ 21:29:30
URL: http://diebythegun.blogg.se/
Postat av: nickie

Bra, för jag saknar dig & våra stunder !<3



mycket kärlek till dig ! <3

2011-07-14 @ 09:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0