Overkligt för mig.

Försöker att få in att jag har kommit in på transport, mitt drömprgogram sedan länge. Det är fortfarande så otroligt overkligt för mig. & så otroligt stolt. Att den skit tiden på Kometskolan kunde göra så mycket nytta endå. Stolt över mig själv att jag inte gav upp.

Sitter i soffan, eller rättare sagt bäddsoffan, med en snarkande tax bredvid mig. Sitter och småtittar lite på Stefan&Krister tillsammans med mamma och mormor.
Har fått i oss lite mat oxå. Idag blev det köttfärssås och kokta grönsaker. För er som inte vet har jag börjat på en diet. LCHF , Low carb, High fat ; www.kostdoktorn.se . & som pricken över i:et har jag redan gått ner 2 KG, på inte lång tid. & fler ska bort. Jag är stolt över mig själv som verkligen håller mig till denna kost.
Var hemma själv igårmorse tills idag. & Söte-Göte kom hem till mig, och sov över tills idag. Och det var uppskattat. Fina du.♥
Nu måste jag vara social igen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0