Bildbomb!

♦♥Äntligen dax igen för ett inlägg. När jag äntligen är tillbaka i Billesholm efter tre veckor i Staffanstorp.

Som sagt. Fick ju ett sommarjobb på Stora & Lilla Emilia i Staffanstorp. Ett dagis vill säga. & en sak är säker, dom ska inte få ha praktikelever/sommarjobbare. Rent ut sagt fucking shit place! Jag sökte anställning som "dagisfröken" men fick allt aqnnat jobb utom det! Mitt arbetschema bestod av tre veckors STO STÄD! Jag fick gå med vaktmästaren, & hur fan får dom ihop det med dagisfröken är min fråga? Men som tur är, min tid där är över nu. & Tacka GUD för det!
Midsommarfirandet blev i Staffanstorp med vänner och kusinerna. Drickande/Festande bra sällskap och toppen musik! That was soo awsome. En lyckad kväll för min del, men den sluta i ochförsig i Löddeköpinge för mig . Hos Robin & hans friends.

Robin, i Lödde ♥ uppskattat




Marinah - Hemma hos mor i Staffanstorp




Marinah & Kim - hemma hos mor i Staffanstorp




Bästa vän Alex hemma hos mor i stp ♥


Som sagt efter tre veckor nere i Staffanstorp känns det skönt att komma HEM! Borta bra men hemma bäst som man brukar uttrycka sig.♥
Home by my self. Dom andra har åkt till Roskildefestivalen för att se Iron Maiden, det är dom värda allihopa. Love to them. Nu när jag har lite ensamtid tänkte jag fixa ordning de sista i rummet, och kanske får besök längre fram mot kvällen. hoppas hoppas hoppas.

första veckan i Juli strax. & då får vi besked om ansökan inom gymnasie. Spänd och nervös, men längtar mågot så fruktansvärt!



fina fina kusin. Big love!



Marinah



Marinah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0