Ditt svar hjärtat.

Specis kommit till sängs, slagit på tvn med Discovery, efter ett besök av Lundgren, Levin, Micke och Bacon. försöker komma till rätta inför sovdags men som vanligt kommer tankarna kring dig smygande fram. Du ville veta sanningen om skolval, vad det i 'grund och botten' handla om och du ska få svaret nu, och vi tar det från början ; jag föll för en underbar människa. Jag älska(r) den jag trodde var perfekt tills motsatsen visades. Det jag trodde var äkta ord fick jag till slut fram som lögner. Du hoppa som en gummiboll mellan mig och A. Jag sökte in till samma skola som dig, som min syster. Men nu efteråt ångrar jag mina val, pga, först och främst familjeproblem mellan mig och min syster som oroar mig. Men även du, som jag skrev tidigare, jag älska(r) dig, eller det är så det känns som åtminstone. Jag kommer inte att klara av att se dig ihopa med någon annan. Det skulle plåga mig ordentligt. För mig är inte allt borta, långt ifrån. Men jag vet även om att det inte är lönt att kämpa, när det inte blir något resultat utav det jag försöker ge/visa dig. Det är som att få ett slag i magen att tänka tanken på att du inte är min, allra helst veta att du inte ens kan ta dig tid att svara/prata med mig. Att jag är som borta ur ditt liv. Med tanke på det som hänt tidigare, vill jag inte ens fantisera om hur det är nu.. Jag saknar dig, jag saknar att somna i din famn, att ligga och prata med dig om kvällarna, din närhet, ditt allt. Det gör ont att tänka att allt det där är borta. Du är en del av mig och kommer alltid att vara det. Men tanken på dig med någon annan dödar mig långsamt. Nu har jag fått sagt det, hoppas du är nöjd med svaret om du skulle läsa det.

Kommentarer
Postat av: Söta lilla Tk

Förstår hur du känner, gumman! Men jag tror inte att han kommer släppa henne helt. Inte än på ett tag iallafall. Men om han väljer henne före dig är han inte värd dig! Han kommer en dag inse vilket stort misstag han gjorde när han lät dig gå!

Älskar dig, gumman! <3

2011-06-14 @ 00:03:44
URL: http://nobodysfool.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skrev fel namn på min blogg xD

2011-06-14 @ 00:05:30
URL: http://baraskitungen.blogg.se/
Postat av: nickie

vad har hänt gumman ? Du får berätta, du vet att jag alltid finns!



miss u <3

2011-06-15 @ 01:02:17
Postat av: Marinah

Tk, det han sagt, är det jag litar på. Och enligt honom har han det. Får tro på det bästa. Annars Fuck that and gå vidare :)



Nickie, en lång historia. Mitt uppe i ett jävla kasst kapitel. ^^,

Saknar dig oxå hjärtat. :-*

2011-06-16 @ 10:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0