Håller kväll,

aldelles strax. Har lite grann kvar att fixa. Men nu är rummet & garderoben målad, mat lagad och äten, dödat två spindlar och fått unda i köket. Jag har varit riktigt redig ju!
Strax hoppa in i duschen, målarfärg bokstavligt talat över hela mig! Jag lyckas dock med allt, till och med på ryggen, suck. Sen på med myskläder, sätta mig framför tv;n och vänta på Söte, ifall han nu kommer eller ej. Men hoppas ♥
Dock brist på saker att göra sen när han kommer, förslag? Har ju inte fått med mig allt från staffanstorp, som jag skulle behövt nu. Tex min tv och play station, så kan inte bli film på rummet. HAH!

FUCK! Jag kan inte skriva inlägg från min Iphone, och det suger hårt ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0