Sweetie!

Det blev en tidig morgon idag igen. & med det menar jag runt halv tio!
Somnade igår till åskan och en otroligt massa blixtrar. Varmare än en bastu i mitt rum.
Men ja, har varit en runda på Bauhaus idag, även en runda inne på Familia. Tror jag de heter ^^.
Sötnosen skulle provsitta en åkgräsklippare.



det ska börjas i tid om det ska bli något bra av dom små. Hah ♥

Tony, Marie & Mormor är iväg, så jag och Lillen är hemma själva. Just nu sitter han och spelae Bomb It på datan bredvid. För att vara 4 år gammal, är han en jeevel på data. Min söta intligenta lilla kusin :*
Sen bler det iväg för att handla ett par nya byxor. & det bhövs. Måste även hämta upp resten utav kläderna hem hit från staffanstorp.

Som sagt. Imorgon ska jag ner till Staffanstorp. Grilldag med skolan, och avslutning på fredag, och hämta betygen. & bästavän Alex åker utomlands på fredag, och jag ska sörja en hel vecka utan honom! snyft.
Börjar jobba på måndag, och ska jobba i tre veckor. Så det blir en lång tid i Staffanstorp, och som jag skrev i förra inlägget, längtar redan tillbaka hem lite smått.
Men det kommer att gå bra.
Har gjort en deal med Tony. Efter att ha varit i Staffanstorp i tre veckor, ska jag även fortsätta att träna där nere. Ut och springa varje kväll. & efter tre veckor ska jag klara av att springa backen upp och ner två ggr. Go Marinah, Go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0