haaaaajhaaaaaaaaj!

Detta inlägg blir inte så långt. sitter nämligen i skolan och försöker vara så diskretsom möjligt.
Passa på innan läraren kommer och tittar till mig igen.

Intrenetet där hemma fungrar fortfarande inte. Och jag känner mig lite smått desperat över att inte kunna gå in på bloggen som jag vill. Tar alla chanser jag får helt enkelt.
Som sagt. Nu sitter jag och drygar i skolan. Klockan är inte mer än 11.08 och jag vill verkligen hem!
Precis gjort klart mitt cv inom svenskan. så inte back längre.
En  del har hänt på sista tiden, en del uppräkning;
♥ Robin & jag. <3
♥ Pappa är tillbaka i bilden.
(för er som vet vad som tidigare hänt så är det mesta uträtt.)
♥ bloggen uppdaterad ;) HÖJDPUNKTEN.

& tillägger att min underbara mamma fyller år idag. wiihoo. gammal tant. Men jah älskar henne endå =)

på tal om uträtt bla bla bla. Så en del inlägg i min blogg kommer försvinna med tiden. Varför?
För ju mer jag tänker på det, så är sanningen vriden och vänd. & för att det inte ska bli mer missuppfattning så raderas dom.

uuusch finns så mycket jag vill skriva men kommer inte på!
Fuck. lärare kommer. haha ^^
Blir mer uppdatering snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0