billesholmbor.

Billesholm - min nya bostad.
Efter mycket om och men så bor jag numera i Billesholm. Ska till mycket innan man inser sitt eget bästa.
Hos käre morbror, hans fru och barn. ♥
Så i stort sätt har mitt sommarlov redan börjat. (hihi), fast ska ner nästa torsdag på "avslutningen". Sen jobb direkt den 13 juni - 1 juli. Gott med pengar.
Jag har förjävla gulligt rum för tillfället måste jag tillägga. Rosa rum med tingeling! Bratz lampa i taket och på väggen ovanför sängen. Men snart blir det om målat. Kaffebrunt och vitt. Kan bli fint. rättaresagt, kommer bli awsome! redan hängt upp mina tärningar, snart dags för wonderbaumsen oxå. YÄY!

& längtar tills första veckan i juli. ja bara så ni vet.
( nyfiken på vilken skola de blir efter sommaren )

Ne nu ska jag gå o dricka te med mormor.
puss.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0