skit bra rubrik? :)

Nej något vettigt?

Inte direkt faktiskt. Jennie & Felicia har lagt sig. och nu sitter jag här med datorn i knät och tankarna bara flödar runder utan något vidare resulltat.
Egentligen skulle jag inte stannat i Skutup idag. D e t  b a r a  b l e v  s å ;) 
Meningen var att mamma skulle på möte, medans jag och Alex följde med, mest för sällskapets skull. Men det blev att mamma och Alex lörde hem utan mig. Inget mig emot. Borta från S T A F F A N S T O R P. Jatack.

Som sagt. Tankarna flödar runder helt utan resultat. Bland annat om attjag är här just nu. Det känns inte rätt till 100 % med tanke på omständigheterna mellan mig och någon annan som oxå råkar gå här. Befinner mig i en väldigt obekväm situation.  Med tanke på hur det varit mellan oss tidigare fram och tillbaka, gör saken inte mycket bättre. neeeeeeej fyyyyyy inte ödsla tankar på honom.


Mamma hämtar mig och Jennie runt 14.00 tiden i morgon. & då är det fredag i blodet igen. Eller ja, det är fredag nu med iof, klockan är en bra bit över 00.00.
På lördag går tydligen jorden under? FRÄCKT. skulle den gjort för ett par år sedan oxå, men oooopsii. Jorden är kvar där den alltid har varit. So fuck u som kom på att jorden går under på lördag. Bara en sak för skrivandets skull när det gäller tidningar osv.

just nu fördriver jag tiden här inne, & på facebook. Båda snarkar på vars en sida om mig. Börjar sälv bli lite sugen på att slänga huvudet på kudden och dra täcket över huvudet. Men innan det;
Det kommer säkert ta tid innan bloggen uppdateras igen, och under tiden hinner jag säkert att tänka ut något skit att skriva om. Men fantasin börjar ta slut. & utan något att skriva om är det lia bra att lägga ner bloggandet.
 E L L E R ?  Annars kom med förslag! Jag tvingar er. Haha (:
& Gonatt.

MISSA EN SAK. INOM KORT KOMMER BLOGGEN HA NY DESIGN. FUNGERAR INTE MED EN BILD PÅ MIG NÄR JAG ÄR BLOND. NI SOM INTE SETT VILKEN FÄRG, BLIR DET EN ÖVERRASKNING TILL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0