Betyg ;)

Haaaaaaj ! :)

Sitter inne på rummet, och gör ve mig. eller precis gjort mig i ordning så tog mig lite tid för att skriva ett snabbt och slarvigt inlägg.
Fick sluta dagen tidigare idag. De två sista lektionerna blev inställd pga sjuk lärare. & det är ju aldrig fel med håltimme eller ledighet! Har även fått tillbaka tester och fördjupningsuppgifter jag gjort. Blev chockad när jag fick se resultatet. Ett MVG, och 3 VG! Eller rättare sagt, ett A, och 3 B, vi har ju fått det nya systemet med betyg, inte längre MVG G osv utan A B C ... Mycket rättvisare kan jag tycka. Men lite svårare att lära sig iof.

Lägger stolt in tre utav uppgifterna!




Första MVG i hela mitt liv ! & ni kan tro att jag blev glad när jag fick se pappret :D

Sitter just nu och sjunger till Adele och funderar på om jag ska gå ut och ta en cigg, eller städa i rummet? Inget låter spec vettigt så skiter i båda sakerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0