Blähä. Vila i frid

Snart är detta höstlov slut. Redan fredag i morgon. Veckan har rusat iväg alldeles för snabbt kan jag tycka.

Denna vecka har varit mer eller mindre hemma-vecka. Sovit antingen hemma, eller hos storasyster. Inget direkt speciellt har direkt hänt. Inga fester, eller något annat som
Precis stuckit ut . Har däremot umgåtts extra mycket med min käraste kusin Emelie, uppskattat och saknat . Haft ett par filmkvällar uppe i hennes lägenhet.. Samtidigt som hennes ( eller rättare sagt våran ) granne legat död i sin lägenhet.
Ja usch. Fick höra idag att en av grannarna gått bort. Han har legat i sin lägenhet, i en veckas tid. & stanken som fyllde trapphuset när polisen öppna dörren till mannens lägenhet !
Bara tanken på hur det lukta invändigt i en liten tvåa, stängda fönster och dörrar.
Det jag kan känna är obehagligt nu, är att utanför den dörren vi gått vid i en veckas tid, innanför har legat en död man. En kropp utan att andas. En själ som lämnat sitt hem. Ryser!

Tillbaka till skolan på söndag. Åååh vad jag längtar.
Nu ska jag nanna.

/saknar min älskling mer mycket mest\


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0