blahaa.

Åter igen på skolan efter en helg hemma i Staffanstorp.
Men för en gångs skull en helg helt by my self. Fick låna jennies lägenhet, medans hon var i Billesholm och hälsa på. Städat och träffat vänner har helgeni kort gått ut på. Varit nere hos farbror nisse med Berlinsläkten, tagit et glas vin och haft trevligt sällskap, både lördagen och fredagen. Sådant uppskattas efter en hel städdag. eller har jag fel?;)

& idag fick jag äntligen en stund till att umgås med min fina vän Jasse som jag inte umgåtts med på alldeles för länge. En runda inne på Bråhög för att titta bandy, sen en vända hem för att visa lägenheten innan hon följde mig till bussen.
Pussiluss på dej :*





Jag saknar dig min prins. Jag saknar att höra dina ibland korkade påstående och kommentarer.
Marinah älskar dig ! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0