Julskyltning.. osv

Givande dag. Eller inte det minsta.
Hela dagen har bestått utav verkstad. Först genomgång lite av YKB, sedan två timmar därpå genomgång om motorprinciper. Dock väldigt intresant men väldigt tråkigt att bara sitta o lyssna och anteckna till.
Något positivt är att vi ÄNTLIGEN efter så lång tid väntan kommit igång med testerna som vi ska har efter varje kapitel vi gjort klart i böckerna. Fick tre (tror jag?!) avklarade idag.
Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat tillsammans med syster, Alex och Felicia. Även varit nere i byn och gjort några ärenden. Dock påste jag påpeka att dom har bättre apotek i Skurup än Staffanstorp. Var en gång jag hade gjort av med mitt pass, (har dock inte fixat leg än), och fick inte ut mina p-piller i Staffanstorp. Samma sak har enu en gång hänt. Mitt pass är spårlöst borta, har inte en aning om vart det har tagit vägen. Gav det en chans, gick in på apoteket i Skurup, berätta att mitt pass är borta, det enda dom fråga om var mitt person nummer, och sedan fick jag det jag skulle. Tacka fan för det, vet inte vad jag gjort annars!

Helgen har oxå varit kanon.
fredagen var jag tillsammans med syster. Riktigt mysigt faktiskt. Somande dock redan vid 22 tiden.
Lördagen gick jag, min syster och kusin Emelie ner på julskyltning i byn. Träffade folk och bara umgicks. Oxå väldigt uppskattat. Lördagkväll blev i Dalby hos A. Oxå jätte trevligt.
Söndag? Vad gjorde jag då? Tror jag var uppe hos kusin och kolla film. Eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0