kydugiähi

Precis kommit in på rummet igen, och här stannar jag igen.
Fått av mig kläderna och på med myskläder, borstat tänderna, tvättat av sminket och smörjt ansiktet. Ligger nu nerkrypen i sängen framför tvn och kollar på Lilla Al fadji show.
Spenderat några timmar med mitt hjärta nu ikväll. Lyckligast är jag. Men nästan gråtfärdig över att veta att jag inte kommer att kunna träffa han på en hel vecka.
Jag är kär. Det är en sak som är säker, och han är världens underbaraste. Bara så alla vet.

första dagen idag på vårt nya chema. Verkar helt okej, hitills. Morgondagen ser bättre ut, 300 minuter verkstad, och sedan idrott. Di e najs.
Ju mer verkstad, ju gladare blir jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0