Min prins <3

Så ja. Tog mig tid att åka till Billesholm idag. Och här stannar jag tills söndag då min käre morbror kör mig tillbaka till skolan.
Blev lite fel när jag skulle ta bussen. tänkte inte alls på att det går en ny linje mellan Staffanstorp - Lund S Sandby. linje 155, bussen som INTE stannar vid stationen, och så klart hoppa jag på den bussen. & kom inte på det fören bussjävlen svängde fel rikting ifrån stationen i Lund. Hoppade av på första bästa hållplats, tog min 300 kilos väska och börja gå snabbare än fan själv genom HELA lund på 15 minuter mot tåget. Hann precis med 2 minuter med tåget, och ni kan tänka er att jag sjönk ner trött som ett djur i sätet på tåget.

Precis varit uppe en runda hos Sussie och Stefan. Snacka lite, tog en cigg eller två.. eller många, sedan begav jag mig upp till mormor och mamma igen. Dom sitter just nu och tittar på idol medans jag sitter här och lyssnar på julmusik! Isch vad jag längtar. För en gångs skull :love:
Ska alldeles pallra mig in i soffan igen, och vara social med di gamle. Imorgon bjuder dagen på kalas. Sussi fyller år, så lite småfest för henne. Grattis! :love:
Hoppas även på att få träffa min lille prins en stund under morgondagen. Gud vad jag saknar honom :(

Tomten, jag vill ha en riktig jul
En sån som man har när man är liten
Tomten, jag vill ha en riktig jul
Väntan man har, va man är nyfiken
:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0